mediaВикористання медійної реклами гарантовано підвищить Ваші продажі. При цьому вона може бути як одним з інструментів загальної рекламної стратегії, так і єдиним і самостійним способом просування сайту.

Поняття «медійна реклама» включає в себе широкий спектр різноманітних рекламних послуг. Її основою є банерна реклама на сайтах, що пропонують інформаційні майданчики, однак стверджувати, що це єдиний її формат було б помилково. Сюди відносять і контекстну рекламу, а також розсилки і рекламні статті.

Складний таргетинг забезпечує точну адресну взаємодію, дозволяючи звертатися безпосередньо до цільової аудиторії і уникати користувачів, незацікавлених у Ваших товарах і послугах.

Коли Вам слід вдатися до медійної реклами?

1. Якщо Ваша мета - підвищити впізнаваність бренду.

2. Виникла необхідність просування нового товару або послуги, на які поки що немає попиту.

3. Стоїть завдання формування позитивного іміджу компанії та підвищення лояльності до бренду.

4. Потрібно швидко і з великим охопленням звернутися до цільової аудиторії.